tocTable of Contents
clearHide
TEMAT NUMERU
Nr 9»Personel i Zarządzanie

Dlaczego lojalni pracownicy „czują miętę” do organizacji?

„Jeden zadowolony klient powie o tobie średnio pięciu innym klientom” – tak mówi znane biznesowe porzekadło. Z pewnością budowanie zadowolenia oraz lojalności do marki opłaca się firmom. Mało tego, to co sprawdza się w świecie konsumenckim, potwierdza się w rzeczywistości organizacyjnej, bo lojalni pracownicy przynoszą realne korzyści pracodawcom.
z artykułu dowiesz się W jaki sposób organizacja może wpływać na lojalność pracowników? Czym jest model Workforce Vitality Model? Jak można mierzyć poziom lojalności w firmie? Najprostsza definicja lojalności pracowniczej wskazuje, że jest to chęć pozostania pracownika w organizacji oraz praca z zaangażowaniem, bez względu na pojawiające się tymczasowo problemy w miejscu pracy. Wydaje się...